با سلام خدمت دوستان عزیز از اینکه به وبلاگ من سر زدید ممنونم. لطفا با نظرات خود ما را در بهتر شدن وبلاگ یاری فرمایید

اسلایدر

ترفند های کامپیوتر

ترفند های کامپیوتر
 
آموزش کامپیوتر ،ترفند های ویندوز ،ترفند ریجستری و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Internet Download Manager 6.09 Build 3 Final Retail یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.

این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید. 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط هادی


IP به آدرس عددی گفته می‌شود که به هر یک از دستگاه‌ها و کامپیوترهای متصل به شبکه‌‌های مبتنی بر TCP/IP (همانند اینترنت)، اختصاص داده می‌شود. شاید شما نیز دوست داشته باشید بدانید هم‌اکنون که در حال اتصال به اینترنت هستید IP شما چیست؟ راه‌های مختلفی برای پی‌بردن به پاسخ این سوال وجود دارد، یکی از راه‌های جالب استفاده از موتور جستجوی «گوگل» است. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

برای خواندن روی ادامه مطلب کلیک کنید 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, توسط هادی

در سیستم‌عامل جدید شرکت «مایکروسافت» به نام «ویندوز 8» قابلیت‌ها و امکانات متعدد جدیدی به چشم می‌خورد. ممکن است کار با آن‌ها در نگاه اول برای کاربران سخت به نظر برسد، در صورتی که رابط کاربری «ویندوز 8» بسیار نیز کاربرپسند است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 نکته و ترفند برای آشنایی بیشتر با «ویندوز 8» بپردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, توسط هادی